A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Кіптівська громада
Чернігівська область, Козелецький район

Довідка Про роботу Кіптівської сільської ради зі зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2019 року

З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від              07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на звернення, оперативне вирішення порушених проблем.

Впродовж І півріччя 2019 року на адресу  Кіптівської сільської ради надійшло 4 письмові заяви  від  громадян, які проживають на території Кіптівської сільської ради.

Аналіз розгляду письмових звернень громадян:

  • із Урядової гарячої лінії на розгляд надійшло 1 звернення;
  • із ОДА – 1;
  • із РДА-1.
  • звернення надійшло безпосередньо на адресу сільської ради -1

За результатами розгляду  3 звернення вирішено позитивно, на 1 звернення, було надано  роз’яснення.

Строки розгляду звернень, зазначених у ст. 20 Закону України «Про звернення громадян",  які надійшли у звітному періоді, не порушені.

Всього у зверненнях було порушено 4 питань.

За видами порушених питань:

  1. Житлово-комунальне господарство -1 ;
  2. Соціальний захист - 3;

Повторних звернень не було.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт про підсумки роботи із зверненнями  громадян за 2018 рік

 

Робота щодо розгляду звернень громадян в виконавчому комітеті Шахівської сільської ради (далі – сільській раді) проводилась відповідно до Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних рішень виконавчого комітету сільської  ради, розпоряджень сільського голови.

Для організації роботи зі зверненнями громадян в сільській раді прийнято розпорядження від 15.02.2018 № 27 р «Про проведення виїзних прийомів громадян у селах та селищах сільської ради головою сільської ради та керівниками структурних підрозділів на 2018 рік».

Сільська рада забезпечує доступ громадян до інформації, якою володіє шляхом систематичного та оперативного її оприлюднення  (крім тієї, розповсюдження якої обмежено законодавством України), а саме:  на офіційному сайті сільської ради та сторінці сільської ради Facebook. На інформаційних стендах в приміщенні сільської ради для інформування населення сільської ради розміщені: Закон України «Про звернення громадян»; графіки прийому громадян керівництвом сільської ради ; відомості щодо можливостей надання заяв, скарг, запитів письмово на адресу сільської ради  та/або електронною поштою: shahivska.otg@depfin.dn.gov.uaтакож для зручності громадян оформлено куточок для звернень громадян з роз’ясненнями.

Керівництвом сільської ради першочергово розглядаються звернення, які надійшли від ветеранів війни і праці, багатодітних сімей, сімей, в яких виховуються діти-сироти та діти, які позбавлені батьківського піклування.

Дні особистого прийому громадян керівництвом сільської ради на 2018 рік, які затверджені розпорядження від 15.02.2018 № 27 р «Про проведення виїзних прийомів громадян у селах та селищах сільської ради головою сільської ради та керівниками структурних підрозділів на 2018 рік» оприлюднено на офіційному сайті сільської радиshahivska-gromada.gov.ua та сторінці сільської ради Facebook.

Протягом звітного періоду до Шахівської сільської ради надійшло  261 звернення громадян, з них: 184 звернення на особистому прийомі до сільського голови, його заступника та секретаря сільської ради.

Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що найбільша кількість з них стосується питань соціального захисту – 37 звернень, аграрної політики та земельних відносин – 25 звернень, охорони здоров’я – 17 звернень, комунального господарства – 24 звернень, екології та природних ресурсів –  22 звернень та інші – 41 звернень.

За підсумками розгляду звернень вирішено позитивно – 169 звернень; відмовлено у задоволенні – 36 звернень; надано роз’яснення на 56.

Актуальними залишаються питання:

  • соціального захисту, надання матеріальної допомоги учасникам АТО, виділення коштів на придбання дров для опалення мало захищеним верствам населення, про часткове звільнення від оплати на харчування дітей багатодітних сімей, які відвідують освітні навчальні заклади і т.д ;
  • питання надання земельних ділянок, встановлення меж земельних ділянок, оформлення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства і т.д. 

Проведений аналіз звернень, які надійшли до виконкому, підтвердив актуальність питань комунального господарства, а саме: ремонт та оновлення мереж водопостачання, підключення домогосподарств до мереж водопостачання, ремонт вуличного освітлення та ремонт доріг.

Аналіз кількості та характер звернень громадян, які звернулися до виконавчих органів сільської ради протягом звітного періоду 2018 року, показав, що найбільша кількість звернень від багатодітних сімей- 29, дітей війни – 28, ветеранів праці- 11, одиноких матерів- 22, інвалідів ІІ групи - 8, інвалідів ІІІ групи- 21, учасників бойових дій- 15, учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС - 6, інші- 121.

На особливому контролі знаходяться звернення громадян, що надходять з державної установи „Урядова гаряча лінія” – 19 звернень, які відпрацьовані, на всі 19 звернень надано відповіді.

Також забезпечується прийом електронних звернень громадян через офіційний сайт Шахівської громади shahivska-gromada.gov.ua, де мешканці сільської ради мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до сільського голови та до інших посадових осіб Шахівської сільської ради.

Слід зазначити, що всі звернення, які надходять на адресу департаменту уважно розглядаються. Викладені факти ретельно перевіряються, докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань. Юридичним сектором забезпечено належний контроль на відповідність нормам чинного законодавства відповідей заявникам. Правова допомога з порушених питань діяльності сільської ради надається громадянам, як особисто, так і у телефонному режимі.

Особливу увагу керівництво виконкому зосереджує на невідкладному та якісному задоволенні законних запитів громадян, на недопущенні надання необґрунтованих відповідей.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва Шахівської сільської ради.

Виконавчий комітет Шахівської сільської ради і надалі буде забезпечувати якісний розгляд звернень громадян, оперативно вирішувати порушені громадянами питання, відповідно до вимог чинного законодавства.

 

Секретар сільської ради                                                        Л.Ю. Омельченко

 

ДОВІДКА ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2019 РОКУ

           Районною державною адміністрацією протягом І півріччя 2019 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян»  та організації виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних розпоряджень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

            22 січня  2019 року  на колегії районної державної адміністрації  розглянуто питання  "Про підсумки  роботи із зверненнями громадян за 2018 рік”, за підсумками прийнято розпорядження від 31.01.2019 № 35.  

На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента на 2019 рік в райдержадміністрації затверджено:

- річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, у виконавчих комітетах сільських рад;

  - графік особистого звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів сільських рад з  питань роботи зі зверненнями громадян на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації;

  - графіки особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

  - графік проведення „гарячої” телефонної лінії.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії.         

         Протягом І півріччя   2019 року на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації заслухано звіти про роботу із зверненнями громадян начальників відділу освіти райдержадміністрації та   відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, будівництва та екології райдержадміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, голів виконавчих комітетів Вельбівської, Мартинівської, Веприцької, Великобудищанської, Рашівської, Кшишівської, Плішивецької сільських рад.

          За звітний період проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній  державній адміністрації та 6 днів

контролю за розглядом  звернень громадян, де  розглядалися звернення громадян до органів влади вищого рівня.

         Здійснено перевірки з питань додержання чинного законодавства в роботі із зверненнями громадян у відділі освіти райдержадміністрації та   відділі містобудування,архітектури, житлово-комунального господарства, будівництва та екології райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, виконавчих комітетах Вельбівської,

 

Мартинівської, Веприцької, Вельбівської, Великобудищанської, Рашівської, Кшишівської, Плішивецької сільських рад. З метою поліпшення роботи із зверненнями громадян загальним відділом апарату райдержадміністрації надається методично-консультаційна допомога.

   Регулярно, за підсумками кварталу, півріччя вивчається характер звернень, готуються відповідні аналітичні довідки про стан роботи зі зверненнями громадян, доводяться до відома керівництва райдержадміністрації.

         Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік оприлюднені   на   веб-сайті райдержадміністрації. Забезпечується систематичне висвітлення графіків особистих та виїзних прийомів громадян, прямих та «гарячих» телефонних ліній, функціонування телефону „довіри” та телефону для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

          За звітний період проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній  державній адміністрації та 6 Днів контролю за розглядом  звернень громадян, де  розглядалися звернення громадян до органів влади вищого рівня.

На оперативно-розпорядчих нарадах у керівника апарату районної державної адміністрації у січні та квітні 2019 року розглядалися питання поліпшення роботи із зверненнями громадян.         

         З метою поліпшення роботи із зверненнями громадян загальним відділом апарату райдержадміністрації надається методично-консультаційна допомога.

За І півріччя 2019 року на розгляд до керівництва районної державної адміністрації надійшло 247 звернень, що на 17 більше порівняно до відповідного періоду 2018 року (258), в тому числі письмових – 167 (у І півріччі 2018 року – 141). 

 За звітний період під час проведення „гарячої” телефонної лінії надійшло 2 звернення, що на 1 менше до відповідного періоду минулого року. На телефон довіри та телефон для людей з обмеженими фізичними

можливостями, під час проведення постійно діючих прямих телефонних ліній  надійшло 4 звернення. Електронних звернень не надходило.

     На виконання статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 особлива увага приділяється проведенню керівництвом райдержадміністрації особистих прийомів громадян, які проводяться відповідно до графіка, затвердженого головою райдержадміністрації.

           Усього керівництвом райдержадміністрації проведено 72 особистих прийомів громадян, під час яких надійшло 80 звернень громадян. Головою

райдержадміністрації проведено 23 особистих прийомів, в тому числі 12 виїзних прийомів, за результатами проведення яких отримано звернення від

28 заявників.

Протягом І півріччя 2019 року до керівництва райдержадміністрації надійшло 247 звернень. Всього порушено 247 питань. Найчастіше громадяни району звертаються з таких питань:

- соціального захисту – 179 звернення або 72 % від загальної кількості звернень (127 у аналогічному періоді 2018 року) – це звернення щодо надання матеріальної допомоги, роз'яснення щодо порядку призначення субсидії, виплати коштів монетизованої субсидії на придбання твердого палива та скрапленого газу, надання матеріальної допомоги.

- охорони здоров’я – 12 звернення або 5 % від загальної кількості звернень (12 у аналогічному періоді 2018 року) – це звернення щодо забезпечення безкоштовними ліками, укомплектування ФАПів медичними працівниками;

аграрної політики і земельних відносин – 11 звернень або 4 % від загальної кількості звернень (14- протягом І півріччя 2018 року) – це звернення щодо надання роз’яснень земельного законодавства, виділення земельних ділянок та правомірності використання земельних ділянок. Всі вказані питання розглянуто, надано відповідні роз’яснення, згідно чинного законодавства;

- комунального господарства – 8 звернень або 3 % від загальної кількості звернень (34 звернення у аналогічному періоді 2018 року) – це звернення щодо забезпечення водопостачанням, електропостачанням, незадовільним станом доріг. Ці питання вирішувалися спільно із сільськими та селищними головами району, заявникам надано відповідні роз’яснення;

- транспорту і зв’язку - 4 звернення або 4 % від загальної кількості звернень (9 звернень у аналогічному періоді 2018 року) – це звернення щодо забезпечення автобусного перевезення громадян;

           Більше ніж у 2 рази збільшилось надходження звернень до органів державної влади вищого рівня, надійшло 130 звернень( у І півріччі 2018 року-60). У загальній кількості звернень частка звернень громадян до органів влади вищого рівня складає 52,6 %. У вказаних зверненнях громадяни здебільшого порушували питання призначення субсидії, щодо невиплати монетизації субсидії та соціальної допомоги.

Відповідно до Класифікатора звернень громадян звернення розподіляються так: за формою надходження: поштою – 15%, на особистих

прийомах – 32%, через органи влади – 53%, за ознакою надходження:

первинні – 100 %; за видами: заяви (клопотання) – 82 %, скарги – 18%, за статтю авторів звернень: чоловіча – 34 %, жіноча – 66%, за типом: листи – 68 %, усні – 32%, за суб’єктом: індивідуальні – 100%.

           За категоріями авторів звернення (здебільшого): інваліди І,ІІ,ІІІ груп-35 %; ветеран праці-14%, діти війни-8%. .    

       Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, члени сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь

у проведенні антитерористичної операції на сході України, членів їх сімей, внутрішньо переміщених осіб, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших громадян які потребують соціального

захисту і підтримки.

           Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, уважно розглядаються,  викладені в них факти ретельно перевіряються.   Загалом за підсумками розгляду звернень позитивно вирішено 27, що становить 11% від загальної кількості звернень.  Переслані за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» 2 звернення (1%), не підлягали розгляду відповідно до ст. 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»  14 звернень (6 %). Переважній більшості заявників  (82 %) надано роз’яснення з посиланням на правові норми або повідомлено про необхідність вжиття додаткових дій для подальшого вирішення порушених   питань.

           З метою підтримки жителів району у рамках реалізації районної комплексної Програми соціального захисту осіб з обмеженими фізичними

можливостями із районного бюджету виділено адресну грошову допомогу 41 громадянам на загальну суму 122,5 тис. грн..

         У середньому по району на кожну тисячу населення за І півріччя 2019 року припадає 9,1 звернення громадян, проти 8,1 за відповідний період 2018 року.          

           Із розрахунку на 1 тис. населення найчастіше зверталися жителі сільських рад: Мартинівської (16,9), Харківецької (15,5), Великобудищанської (11,8), Ціпківської (10,8) сільських рад. Найменше надійшло звернень від жителів Веприцької (2,7), Рашівської (3,6), Лютенської (4,2).

     Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян, на вдосконалення форм та методів цієї роботи задля надання більш якісних послуг жителям району та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень