A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Кіптівська громада
Чернігівська область, Козелецький район

Важлива інформація для осіб які отримують соціальну допомогу в Управлінні соціального захисту населення

Дата: 14.05.2020 12:44
Кількість переглядів: 47

Управління соціального захисту населення Козелецької райдержадміністрації повідомляє, що відповідно до листа-завдання Міністерства соціальної політики України № 4427/0/2-20 від 31.03.2020 року розроблено програмне забезпечення для виконання масового перерахунку по продовженню строку виплати допомог до 01.06.2020 року у раніше призначених розмірах.

Продовження строку виплати виконується по таких видах державної соціальної допомоги:

- малозабезпеченим сім'ям;

- на дітей одиноким матерям;

- на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;

- особі, яка доглядає за хворою дитиною;

- особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу;

- дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів;

- внутрішньо переміщеним особам на проживання;

- особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;

- особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію.

         Управлінням соціального захисту населення протягом одного місяця після відміни карантину буде проведено перерахунок розміру виплаченої державної соціальної допомоги та державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю на підставі поданої особою або її законним представником заяви та необхідних документів.

         У разі коли за результатами проведеного перерахунку:

- розмір отриманої допомоги був меншим, орган соціального захисту населення проводить доплату у розмірі різниці між перерахованим виплаченим розміром допомоги;

- не буде підтверджено право на отримання допомоги або її розмір буде меншим, ніж виплачена під час карантину допомога, орган соціального захисту населення протягом одного місяця з дати відміни карантину надміру виплачені суми стягує згідно законом.

Необхідну інформацію можна отримати за телефоном гарячої лінії управління  4 21 34.

 

 

Заступник начальника відділу

адресних соціальних виплат                                                     Ірина ЦАРИННА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Управління соціального захисту населення повідомляє, що відповідно до Постанови № 247 від 25 березня 2020 року «Про особливості надання житлових субсидій» буде проведений розгляд субсидій на наступний період, тобто з 01.05.2020 року  усім домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному періоді 2019-2020 рр., без заяв громадян про призначення житлових субсидій.

         Громадянам, які були звільнені з роботи в період карантину відповідно до п.1 ч.1 ст.40 Кодексу законів про працю України і зареєструвались в службі зайнятості як безробітні, житлова субсидія буде призначатись на підставі заяви про призначення житлових субсидій  та інформації центрів зайнятості щодо їх перебування на обліку. При цьому для розрахунку враховується розмір призначеної допомоги по безробіттю без урахування сум отриманої заробітної плати.

         На період карантину проведений розрахунок житлових субсидій з урахуванням збільшених на 50 відсотків соціальних нормативів, у межах яких надається субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, що встановлені Постановою Кабінету Міністрів України № 409 від 06.08.2014 року «Про встановлення державних соціальних стандарті у сфері житлово-комунального обслуговування».

Необхідну інформацію можна отримати за телефоном гарячої лінії управління  4 21 34.

 

 

 

 

Заступник начальника управління –

начальник відділу адресних

соціальних виплат                                                               Людмила ІЛЛЄНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Управління соціального захисту населення повідомляє, що постановою Кабінету Міністрів України № 329 від 22.04.2020 року затверджено Порядок виплати допомоги на дітей фізичним особам – підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку.

Право на отримання допомоги мають фізичні особи-підприємці, в сім’ях яких виховуються діти віком до 10 років та які обрали спрощену систему оподаткування та належать до першої і другої групи платників єдиного податку, за умови сплати єдиного внеску на  загальнообов’язкове державне соціальне страхування за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року з дати державної реєстрації як фізичної особи-підприємця.

У якому розмірі призначається допомога?

Допомога призначається з місяця звернення одному з батьків (опікуну), який зареєстрований як фізична особа-підприємець на кожну дитину до досягнення нею 10-річного віку (включно) та виплачується у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого на дітей відповідних вікових груп станом на 1 січня 2020 року, а саме:

на дітей віком до 6 років — 1779 грн;

на дітей віком від 6 до 10 років — 2218 грн.

Як оформити допомогу?

Допомога призначається управлінням соціального захисту населення за місцем реєстрації або фактичним місцем проживання фізичної особи-підприємця.

Для призначення допомоги подаються наступні документи:

 - заяву за встановленою формою (форма заяви додається);

Звертаємо увагу, що виплата допомоги проводиться лише через банківські установи, тому важливо у заяві зазначити банківські реквізити, на які будуть перераховуватись кошти. Банківський рахунок слід зазначати у форматі IBAN, що містить 29 символів.

 - копії свідоцтв про народження кожної дитини віком до 10 років;

- довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

- копію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземців та особи без громадянства);

- копія рішення про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

Управлінням соціального захисту населення рішення щодо призначення допомоги приймається по кожному зверненню окремо відповідно до норм постанови, перевіряється повнота сплати єдиного соціального внеску за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року з дати державної реєстрації як фізичної особи-підприємця.

Як подати документи?

Документи на призначення допомоги можна подати як в паперовому так і в електронному вигляді.

Для подачі документів в електронному вигляді можливо буде скористатись он-лайн сервісом на порталі Мінсоцполітики з використанням кваліфікованого електронного підпису.

У разі утворення об’єднаної територіальної громади заява з необхідними документами для призначення допомоги на дітей приймається уповноваженими особами ОТГ та передається органам соціального захисту населення.

У сільській місцевості  прийняття заяв з необхідними документами для призначення допомоги на дітей і передачу їх відповідним органам соціального захисту населення здійснюють особи, уповноважені виконавчими комітетами сільських та селищних рад.

Необхідну інформацію можна отримати за телефоном гарячої лінії управління  4 21 34.

 

 

 

Заступник начальника відділу

адресних соціальних виплат                                                     Ірина ЦАРИННА

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень